بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

دیبالا و یوونتوس در بن‌بست| ستاره آرژانتینی از سری آ می‌رود؟

  • کد خبر: ۸۱۶۴۷
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
دیبالا و یوونتوس در بن‌بست| ستاره آرژانتینی از سری آ می‌رود؟
تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی با یوونتوس هنوز اجرایی نشده و مجددا گزینه‌های مختلفی در خصوص تیم آینده دیبالا مطرح می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ موضوع تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی یوونتوس هنوز به نتیجه نرسیده است. باشگاه یوونتوس در تلاش برای تمدید قرا‌رداد پائولو دیبالا‌ست؛ بازیکنی که از سال‌۲۰۱۵ در عضویت این تیم است و قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه ایتالیایی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، اما طرفین که اخیرا مذاکرات بر سر این موضوع را از سر گرفته اند، به توافقی در‌این‌زمینه دست نیافته‌اند. چند روز پیش روزنامه ایتالیایی «توتواسپورت» خبر داده بود مذاکرات طولانی‌مدت باشگاه یوونتوس با این مهاجم آرژانتینی و مدیربرنامه‌هایش سرانجام به نتیجه رسیده و طرفین برای عقد قرارداد جدید پنج‌ساله‌ای به توافق رسیده‌اند، اما حالا پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر می‌دهد که طرفین هنوز تا رسیدن به توافقی در‌این‌زمینه فاصله دارند.

طبق این گزارش، دیبالای بیست وهفت‌ساله به‌منظور امضای قرارداد جدید درخواست افزایش دستمزد شایان‌توجهی دارد، اما مدیران باشگاه یوونتوس هنوز متقاعد نشده‌اند که آیا این مهاجم آرژانتینی شایسته این افزایش دستمزد است یا خیر. دیبالا تاکنون در ۲۵۸ بازی برای راه‌راه‌پوشان تورین به میدان رفته و آمار ۱۰۲‌گل‌زده را از خود برجای گذاشته است. او فصل جدید را هم با ۲ گل‌زده و ۲ پاس‌گل در ۴ بازی آغاز کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->